0

Důležité: změna nastavení e-mailových služeb u Drosera s.r.o.

Kategorie: Bezpečnost

Vážení klienti, pro zvýšení bezpečnosti Vaší e-mailové komunikace a zlepšení ochrany proti nevyžádaným zprávám (SPAMu) Vás prosíme o provedení následující změny nastavení v poštovních programech (tzv. emailových klientech, jako jsou třeba Microsoft Outlook nebo Mozilla Thunderbird), a to na všech Vašich počítačích, tabletech i mobilních telefonech. Změnu nastavení – zapnutí zabezpečeného spojení pro příchozí i odchozí poštu – je třeba provést nejpozději do 31. května 2016. Poté bude podpora nezabezpečeného spojení na našich serverech ukončena, klienti s původním nastavením tak nebudou moci odesílat e-mailovou poštu. Můžeme-li Vás poprosit, nenechávejte změnu nastavení na svých počítačích na poslední chvíli. Změna nastavení pro odesílání pošty: Adresa …
0
prestashop

Co umí Presta?

Kategorie: E-shopy

Prestashopu je kvalitní řešení pro malé i velké online obchodování . Eshop nabízí mnoho potřebných modulů pro e-marketing i uživatelskou přívětivost. Katalog zboží umí? Katalog zboží umí předat informaci zákazníkovi, jaké zboží může na eshopu koupit. Jak zboží vypadá, jaké související zboží je možné koupit. To vše Prestashop nabízí. – libovoný počet  kategorií a podkategorí a produktů – varianty zboží, barva, velikosti, skladové zásoby, … (multiproduct) – nastavení výrobců a dodavatelů – kód zboží, kód zboží dodavatele, EAN13, rozměry produktu – velko/maloobchodní ceny, ceny bez/s DPH, jednotková cena (např. za kg / metr) – prodej zboží ke stažení – e-books, manuály – skladové zásoby – krátký a dlouhý popis – …
0
hotel

Jak vidí webové stránky ubytovatelů turista?

Kategorie: E-marketing

Než turista přijede do regionu, hledá ubytování a navštíví webové prezentace ubytovatelů. Podle informací, ale i provedení webu si vybírá, jestli zůstane, přespí nebo půjde o kus dál. Podívali jsem se očima turistů na weby ubytovatelů v méně známém regionu. Co jsme zjistili? Hodně (dle statistik v ČR okolo 50%) turistů  dorazí na web přes mobilní telefon. Obrazovka mobilu, ale potřebuje jiné zobrazení obsahu než velký monitor u PC. Na tuto zkutečnost vůbec, přesně z 60% ubytovatelů nemyslí a tak jejich mobilní turista špatně zjistí informace z jejich webu. Pokud turista na webu o ubytování hledá stručné informace o zajímavostech a službách v …
0
ab-test

A/B testování vás otočí na správnou stranu

Kategorie: E-marketing

Když se nedaří, co se dařit má, je čas na změnu. Je fuk, jestli zrovna řešíte, že vám na web nepáchne ani noha, či že střílíte emailovým marketingem do prázdna. A/B testováním zákazníkům rozsvítíte maják. Jeden zajetý systém může fungovat pár měsíců. Jenže uživatelé často mění návyky a vy se můžete dostat do bodu, kdy se mezi ozubená kola dostane nějaké smetí a nejde vypáčit. A/B testování je takový šperhák, který pomůže kola zase roztočit. A/B testování zkoumá varianty a jejich přijetí od uživatelů (potencionálních zákazníků). Vypadá to jednoduše. Ono na tom v zásadě nic komplikovaného není. Musíte jenom vědět, jaké vytvořit …
0
vypis-referenci

Reference nad zlato. Víte, jak je získat?

Kategorie: E-marketing

Máte webové stránky. Hledáte stále nové cesty, jak na ně nasměrovat zákazníky. SEO máte určitě nadupané, blog je plný obsahově zajímavých příspěvků a sociální sítě jsou vaší výkladní skříní. Nechybí tomu ještě jedna ingredience? Za dobrou referencí, šel bych světa kraj… Nebo spíš potencionální zákazník ji potřebuje jako sůl. Rozhodli jste se někdy koupit produkt nebo službu jen tak na blint? Aniž byste si neověřili kvalitu pomocí reference? Myslím, že tady se riskovat nevyplácí. Dobrá reference může kolikrát rozhodnout o tom, jestli se jazýček na vahách nakloní na vaši stranu. Věřím, že chcete, aby to závaží …
0
emailova-databaze

Vyplatí se koupit zajíce v pytli – databázi emailových adres?

Kategorie: E-marketing

Nashromáždit pořádný štos kvalitních emailových kontaktů je jako sbírat borůvky – trvá to, ale na konci si smlsnete. Je lepší cestou koupit databázi emailových kontaktů? Už vám někdy do schránky přistál email s ďábelskou nabídkou na pořízení databáze s 10 000 emailovými adresami za velmi málo peněz? Pokušení je obrovské. Ale řekněme si upřímně. Kde někdo mohl legální cestou nashromáždit desítky tisíc emailových kontaktů, když se dnes a denně setkávám s nechutí poskytovat osobní emailové kontakty? Úplně košér to asi nebude, nemyslíte? Způsobů, jak spekulanti takovou databázi emailových kontaktů získávají, je spousta. Například naprogramováním robota, který projíždí webové stránky a „vycucává“ z nich mailové adresy. Ono je těch možností …
0
email-marketing

5 důvodů, proč se rozhoupat pro email marketing

Kategorie: E-marketing

Váháte nad zařazením email marketingu do byznysu? Kdo chvíli otálel, teď stojí opodál. Vy přece nechcete, aby vám všichni utekli… Možná vás nahlodává otázka: Kdo by mi asi tak mohl „zdrhnout“? Všichni – konkurence, zákazníci, potencionální kšefty, zisky. Myslím, že ve výčtu nemusím pokračovat. Email marketing doplní celkovou obchodní strategii. Spojením se zákazníkem posunete komunikaci na vyšší level. 1. Lidi si rádi počtou Spamu se všude kolem válí hromady, ale užitečný newsletter si lidi rádi přečtou. Email marketing vám pomůže efektivně komunikovat. Na startu dlouhé tratě je pracné sbírání kontaktů, ale na konci je to, na co všichni obchodníci číhají, konverze. 2. Koupí, co …
0

5 švestek, bez kterých do světa web nepouštějte

Kategorie: E-marketing

Dumáte, jak optimalizovat nové webové stránky, nebo jak ze starých udělat parní mašinu na tisknutí peněz? Přesvědčte se, jestli jdete správnou cestou. Web je okno, přes které potencionální zákazníky sledují, jestli se jim vyplatí zaťukat. Když dodržíte minimálně těchto 5 náležitostí, lidi vás vydrancují. Výzva k akci Klient přijal vaši nabídku a teď potřebuje poradit, jak to udělat. Nestyďte se na každou stránku „nalepit“ aspoň jednu jasnou výzvu k akci. Řekněte si o email, pošlete konkrétní nabídku. Hlavně ty lidi nenechte tápat. Klientolapka Odejít, či neodejít. Toť otázka. Co když se zákazníkovi líbíte, ale ještě nechce provést akci? Nabídněte mu lákadlo, které mu dá …
0
lep

Lep na návštěvníka webu – dokonalá přistávací stránka

Kategorie: E-marketing

Když už si platíte reklamu na Googlu nebo Seznamu, určitě chcete, aby se vám vrátil každý investovaný pětník, a navíc jste co nejvíc vydělali. Optimalizací landing page (přistávací stránka) maximalizujete šanci na provedení akce. Když na váš web zavítá zákazník z vyhledavače, je to, jako byste nechali pětileté děcko doma bez dozoru: Lítá po všech čertech a rozhodně neudělá to, co jste mu řekli. Abyste návštěvníkovi ukázali „správnou cestu“ a nenechali ho bloudit nebo dokonce odejít z webu, nasměrujte ho na stránku, která je proto stvořená – landing page. Jak má vypadat úspěšná landing page? jasné, srozumitelné a vypovídající nadpisy – návštěvník chce vědět …
0

3 důležité lapače návštěvnosti stránek přivábí zástupy zákazníků

Kategorie: E-marketing

Máte web? Paráda. Chcete vydělávat? Kdo by ne. Tak to potřebujete, aby na vašem webu vznikla tlačenice zákazníků. Co děláte proto, abyste jich přilákali co nejvíc? Samotná internetová prezentace žádné kšefty neudělá. Jenom stojí, čeká a čeká… Sem tam si jí někdo všimne, ale to je spíš svátek. Abyste opravdu vydělávali, musíte se snažit o zvýšení návštěvnosti stránek na maximum. Samo se to neudělá, bude vás to stát buď čas, nebo peníze. Anebo obojí. Jaké jsou tedy cesty ke zvýšení návštěvnosti stránek? Sociální sítě Sociální sítě jako Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube, Instagram, Google+ a další jsou ideálním prostředím pro zvýšení návštěvnosti stránek. …